Warunkiem zawarcia umowy jest regularne opróżnianie zbiorników bezodpływowych:
– w przypadku szamba minimum raz na 3 miesiące,
– w przypadku przydomowych oczyszczalni minimum raz na 12 miesięcy Klient sam pilnuje terminu zamawiania usług.
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem. Umowa automatycznie rozwiązuje się w przypadku przekroczenia terminu wykonania usługi oraz wysyłana jest informacja do gminy o jej zerwaniu.
Faktury za wykonaną usługę przesyłać będziemy na maila podanego w umowie, w innych przypadkach prosimy o odbiór osobisty w biurze pod adresem
Rumejki 2A
16-061 Juchnowiec Kościelny,
Godziny otwarcia Biura :
od poniedziałku do piątku od 08:30 – 15:30,
sobota i święta nieczynne.
Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny, w celu upewnienia się czy tego dnia biuro nie jest zamknięte.
W celu zawarcia umowy należy skontaktować z biurem pod numer 601 751 625.
W celu zamówienia usługi prosimy kontaktować się pod numerem
tel. 500 523 361 lub 601 751 625.